Meeimei

OHO!

Publicerad 2009-12-21 00:49:28 i Allmänt

OJ! Jag smörjer Elocon försent! Hur ska jag sova och borsta tänderna när jag har det på armen?!:/
När jag hade smörjat Elocon så började det svida "jätte mycket".
Jag tror att jag kommer att lägga mig jätte sent idag... FAN OXÅ! Kommer att få stora mörka ringar runt ögonen imorn!
(Like a Panda) haha.


HAHA! Bilden är en panda från en Anime serie som heter Ranma. Den påminner mig om sommaren när jag, Monica, Sonja och min bror kollade på hela serien. Det handlar om en kille som råka ramla på "ett ställe med vatten" (som jag inte vet vad det heter ;p) och blir till tjej när han pillar kallt vatten. Och hans pappa ramlade oxå men på en annan så han blir till panda när han pillar kallt vatten. Om ni vill veta mera så kan ni klicka på länken HÄR.

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2009-12-21 14:13:16

HAHAA, BRA LIKNELSE

Postat av: Monica

Publicerad 2009-12-21 23:36:54

Saknar den tiden :')

Postat av: Meeimei(My)

Publicerad 2009-12-22 00:00:42

Monica: Jag med T_T<------ glädje tårar(för dig) haha xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela