Meeimei

HELLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2010-04-01 14:52:41 i Allmänt

NU HAR JAG PÅSKLOV!:D HOHOHOHO!!!! Och nu ska jag "avsluta" min bloggpas? xd bloggpaus* >.<
Men vet ni vad? Jag är inte så glad... Eftersom jag måste göra 2 hemspråkläxor på powerpoint! hatar hemspråk-_____-'.
Vad har ni för planer under påsklovet? Monica och Sonja ska iaf sova över!:D ÄNTLIGEN KOMMER MONICA-___-. Det var faktiskt länge sedan jag såg henne >.<. SAKNAR MONICA!XD
Nu ska jag dra och duscha bye!^^

hmm... fan vad många smileysar jag har "använt" på denna inläggen! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 O.O?! och 10! OmG 10 stycken smileysar på en kort, kort inlägg!!!

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-04-01 21:21:28

Aww! DU SAKNAR MIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela