Meeimei

ÄNTLGEN!

Publicerad 2010-02-20 20:23:25 i Allmänt

Äntligen kommer jag in... Förut var sidan jätte konstig eller kanske min internet... Jag kunde knappt logga in.
Iaf så är Isabella hemma hos oss igen:).
Förut så var bara jag och Isabella hemma och datorn hade inte batteri så jag gick in till mitt rum och skulle ladda den. Men sen började Isabella gråta XD. Jag gick fram till henne och då började hon typ vilja vara med mig hela tiden. Så jag kunde inte låta henne sitta eller något. Hon "jagar" typ efter mig. Hoppas ni förstår vad jag menar XD.
När pappa kom hem så ville hon itne vara med honom O.O. Hon ville vara med mamma istället. Inte ofta... I vanliga fall så brukar hon typ "hata" min mamma och vill ha pappa istället XD. Kanske bara för att det var mamma som tog hit henne.

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-20 21:38:03

HAHAHA, SÅÅÅÅ SÖT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela