Meeimei

^^

Publicerad 2010-02-06 19:27:00 i Allmänt

Igår så bloggade jag inte eftersom jag hade träningsvärk och orkade inte blogga.
Idag har jag klippt mitt hår kortare... rättare sagt, mamma klippte mitt hår kortare -___-. Saknar mitt gamla långa hår!:'(
Lisa har säkert längre än mig nu... Men mitt hår växer snabbt så...
Undrar faktiskt vad som har hänt med Sonja... Hon har inte bloggat och varit inne på msn.
Ni ser att jag har ändrat lite på designen vah?:P
Vet inte vad jag ska blogga om >.<.
Förut när jag duschade så brände jag mig. Vattnet har blivit varmare! När jag brände mig så skrek jag xd, Undrar vem som hörde, hahahah.
Igår hade jag jätte tråkigt. Hoppas att jag har "roligt" idag >.<
Hejdå!

BLOGGAR NÄR JAG ORKAR :)

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-07 14:11:36

HAHAAHHAA, aa, min mamma brände också sig O.o Hahaha, jag kunde känna lukten av "rök" när jag duschade, skitvarmt, fick ha mellankallt för att det ska vara normalt O.o!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela