Meeimei

GODMORNING

Publicerad 2010-02-13 09:11:18 i Allmänt

Godmorgon! Idag så var internet lite cp så jag kunde inte anslutna-_-. Men nu är den vanlig igen.
Jag vaknade så tidig bara för att gardinen täckte inte ljuset så det blev jätte ljus i rummet. Men idag så ska man nog vakna tidig för att fixa lite saker.
Älskar min kudde;P Den är så MJUK! Alltså jag bytte till två "platta" ikea kuddar. För om man bara har en så är det för lågt så jag tog två stycken >.<.
Imorgon är det som sagt Valentines day och kinesisk nyår!:) Idag är det dagen innan nyår så man brukar typ duscha, byta till nya kläder och äta med familjen.
Tror inte att jag har något speciellt att blogga om^^, hejdå!

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-13 13:20:51

peeengar xD!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela