Meeimei

.. 12 timmar??

Publicerad 2010-01-11 12:36:34 i Allmänt

Jag tror att jag har sovit ungefär 12 timmar. Igår så sov jag tolv. Jag vaknade 4 och trodde att det var 7 eftersom min bror kollade på nyheter O.O och jag trodde att han skulle till jobbet. Så jag sov igen tlls 8 och då gick min bror till jobbet...(tror jag). Och då visste jag att jag kommer att kunna vakna på onsdag så jag sov igen till 12. Idag ska jag sova tio och vakna 9 har jag bestämt. Hoppas att jag kan sova tio... Idag stannar jag hemma som vanligt. Inget speciellt att göra :'(. Nu ska jag dra till toan och borsta. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Postat av: Dilin

Publicerad 2010-01-11 17:00:15

sv: jag vet inte riktigt var min moster bor men jag tror att det var nått med meteorgatan eller merkirus eller något sånt :) .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela