Meeimei

31 Januari "Metallic stickers"

Publicerad 2010-01-31 15:44:51 i Allmänt

Hejsan! Idag har jag inte gjort något speciellt. Eller? ;P har damsugat vardagsrummet åt mamma xd. Idag blir nog som en vanlig Söndag :(.
Jag ska göra några läxor senare. Och snart ska jag gå och bada! alltså inte simma xd. Ska bada med badsalt (melonsmak) när mamma kommer hem :D. Det är andra gången jag badar med badsalt xD. Har aldrig gjort det innan >.<.
Om Sonja kommer med hennes mobil så ska hon få några klistermärken (av metall). Kan visa er när jag kan lägga in bilder eller när jag har en bättre dator ;P.


Exakt som denna har jag men inte samma klistermärken. Har oxå andra som tex naruto, final fantasy m.m. :D men jag gillar inte de xd. Så Sonja kan få de. Hon som är naruto nörd >.<.

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2010-02-01 18:52:34

NÄR JAG KOMMER SKA DU GE MIG!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela