Meeimei

I'm a teacher for my cousins?

Publicerad 2010-01-27 19:14:15 i Allmänt

Nyss så lärde jag min kusin Kenny att läsa en text. Han går bara i ettan tror jag xd. Det som han läser just nu, har jag oxå läst innan :D.
Det är om djur som börjar på olika bokstäver. T.ex denna veckan så lär de sig bokstaven A. Då blir det en läxa om apa. Texten var så "Här är en Uggla. Ugglan heter Ulla. Ullas ögon lyser. Ulla sover på dagen. Ulla är vaken på natten" tror jag det var.
Kenny läser "ganska" rolig xd. Meningen var "Ulla är vaken på natten" och han läste "ärrrr" istället för "är" xd. Jag sa till honom att läsa "är" men det blir bara "ärrrr" xd.
Men han går ju bara i ettan! Så man ska inte skratta åt honom>.<.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 00:13:02

här är en apa. Apa heter Anne. Anne har en snäll mamma. Anne bor i Afrika. Afrika är stor. Anee är lite

Postat av: A

Publicerad 2010-01-28 00:14:24

Här är en apa. Apa heter Anne. Anne har en snäll mamma. Anne bor i afrika. Afrika är stor. Anne är lite

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela