Meeimei

Kunde inte blogga..

Publicerad 2010-01-17 12:14:41 i Allmänt

Jag har egentligen skrivit ett inlägg och har publicerat den men den kom inte och jag hann inte skriva om för jag skulle ut. Igår så kom jag hem klockan sju. Sonja och Sofia kom till Bergsjön och fick vänta på mig ca 3 timmar >.<. Vi gick ut klockan nio och gick hem klockan elva något. Efter det tänkte vi kolla på "ghost ship" som vi redan har sett innan. Fast vi var typ för rädd så vi spelade mahjong och hade tvn öppet xd. Idag ska jag göra "matteläxan" och "NO läxan" om jag hinner, så dagens låt kanske inte kommer >.<.

Kommentarer

Postat av: DimanD

Publicerad 2010-01-17 14:05:55

Aha vilken gata? :D

Min moster bor i Bbergsjön och hon bor i sista hållplatsen när man åker spårvagn..Hmm vet inte vad den heter xD

Postat av: Dilaan D

Publicerad 2010-01-17 16:42:23

Var folmen bra? :D



sv: Aha,det är alltid kul att handla in nya grejer ♥

Postat av: Sonja ( Suquee )

Publicerad 2010-01-17 16:58:07

Inte alls vi kom till er kl 1 2 något sånt xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela