Meeimei

TRÖTT

Publicerad 2010-01-05 12:19:38 i MAT

Igår så sov jag inte som jag skulle. Jag sov 3! och nu är jag jätte trött -_-. Alltid så att jag gör något innan jag sover så det blir jätte sent-__-. Gissa vad jag gjorde? Jag läste bloggar!-___- JAG KAN JU GÖRA DET IDAG ISTÄLLET! I'm so weird xd.
Hmm... Quy har inte ens kommit upp... Undrar när han ska göra eller ska han inte? USCH på honom ;P. Idag så vet jag itne vad jag ska göra. Kanske fortsätta kolla på camp rock? "Filmen"(alltså hela cdn) är ju typ 4 timmar... Men aja...
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Postat av: vaska

Publicerad 2010-01-05 12:42:50

haha jaaa :D vrf

Postat av: Vaska

Publicerad 2010-01-05 13:39:24

tankafett? ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela