Meeimei

ute

Publicerad 2010-01-03 23:15:04 i Allmänt

Gick ut typ nio något och nu är jag hemma :) (med ganska mycket snö>.<) När jag var ute så gick jag till Lisa för att "hämta" ut henne xd haha. När vi var ute så kom Jc, Vinh och Johntony som kom sist xd. Fanny och Lisa var ganska cpega... de spelade en anime! senare började resten av gänget prata om den-___-. Filmen är jätte gammal, kan inte fatta att de kommer ihåg det... Jag och John fattade typ inget de gjorde/sa så vi började kasta snö på varandra >.>. Vi kanske kastade innan de snackade (glömt). Efter så hade jag för tråkigt och tänkte på låtar så frågade John om han hade Taylor Swifts låtar. Fast han hade inte så frågade om jag fick "leka" med hans Ipod. Kollade på vad han hade för låtar, efter så spelade jag. När jag spelade så la John och Micke snö på min luva hela tiden! JÄTTE STÖRANDE FAKTISKT! Efter en stund så slutade de och Lisa ville hem så Vinh och Lisa stack hem och efter så stack Fanny oxå så jag var tvungen att sticka-___-. Nu ska jag sitta vid datorn och spela blip :D. Kommer att blogga innan jag sover.

Ps märker ni att detta är den längsta inlägget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela