Meeimei

CALLALILY.SE

Publicerad 2011-08-17 14:57:04 i Allmänt

HALLO, HALLO!

Längesen jag skrev i bloggen, men från och med idag ska jag börja blogga igen. Konstigt nog att jag börjar blogga igen. Hade egentligen tänkt att sluta blogga. Men för Callalilys skull, ska jag börja blogga så mycket jag kan.
Callalily.se är en webbutik som är döpt efter blomman Callalily som ni ser, och det är min brors webbutik. Så ni vet så hjälper jag också till i webbutiken, så om ni har några frågor som ni undrar över kan det skickas till min mailbox :D. Känner mig faktiskt ganska mogen och äldre bara för det XD HAHAHAHAH!....
I Callalily webbutiken kan ni hitta olika sorters av armband som inte finns i Sverige, så checka in i webbutiken! ----> http://callalily.se

I Bloggen kommer ni bl.a. kunna se kampanjer från Callalily och auktioner kommer att finnas i bloggen, hur det kommer att vara har vi inte bestämt ännu. Vid sidan av bloggen udner rubriken "Länkar" kan ni hitta Callalilys hemsida :).

Under sommaren har jag varit i London! Så bilder på London kan också komma, när jag har tid. Bloggen kommer också att få en ny design som jag bad Donkey (kompis) att göra åt mig :D.

Bloggar mer senare, Bye!

LONG TIME NO SEE, LAAH!
(Stackars Gris XD)

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2011-08-17 19:51:09

ÅHHH MY JAG HAR SAKNAT DIG!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela