Meeimei

JULLOV!:)

Publicerad 2010-12-17 14:11:37 i Allmänt

YAY! ÄNTLIGEN ÄR DET JULLOV! Vet ni hur mycket jag längtat efter detta?! Njaa, nu har man väl fått sitt första betyg... Ganska nöjd... Men fick bara g på de lätta ämnen, don't know why... :( Men man ska ju tänka framåt! Så skitsamma! Ha det roligt istället att oroa sig och tänka på betyget/skolan, osv... Detta gör man väl när skolan börjar igen?! :)

By the way, har inte fått min gitarr än... Hade inte alls tid att välja. Var i musikbörsen med Monica och kollade lite, men den billigaste var 1000 spänn! Vill faktiskt ha en fin, fast de är för dyra... Behöver egentligen inte en så bra, eftersom jag inte kan så mycket, och man vet ju aldrig om jag tappar intresset ;P... Det blir nog i alla fall gitarrseten i Hobbex jag ska köpa... Här får ni lite bilder :).
Gitarrseten från Hobbex för 799kr sammanlagt.

The one I want! Runt 8000 spänn tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela