Meeimei

JANG GEUN SEOK - Mary Stayed Out All Night

Publicerad 2010-12-20 17:07:04 i Allmänt

Bild på Jang geun seok, som jag hade som visningsbild.

 

Som de flesta redan vet så gillar (gillar och gillar...) jag en koreanska kille som heter Jang geun suk/seok. Inte riktigt gillar då... Men han är i alla fall snygg :D. Det var serien "You're beautiful", den första koreanska serien jag såg som han är med på. Serien är verkligen bra, rekomenderar till er som inte sett den.

Han var oxå med på en annan koreansk serie som var kanto dubbad, och som min bror laddat för länge sedan. Visste inte att det var samma person då... Märkte senare när jag sökte upp honom XD.


 

Förut när jag hade tråkigt så sökte jag upp en ny serie som han är med på. Kompis hade sagt att den var bra. Serien jag just nu "pratar"/skriver om, heter "Mary Stayed out All Night". Hade redan sett två delar, så är på del 3. Ska se den senare när jag inte har något att göra oxå. Men nu ska jag starta stationären och ladda de hk-serierna som borde ha kommit ut nu och försöka fixa Ultrastar, som jag hade sagt innan...>.<

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-21 00:05:43

Mary stayed out all night kmr att bli bättre^^ Den var kanske inte så bra i början XD När du har sett klart den, så ska du kolla på Mischievous kiss. Den e oxå skit bra :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela