Meeimei

VÄLKOMMEN HEM!

Publicerad 2010-12-20 13:02:09 i Allmänt

GODMORGON!

Idag kom min morbror hem från Vietnam. Vi alla trodde att det skulle bli övervikt, så köpte inte så mycket. Men tyvärr så köpte släktingarna i Vietnam massor av onödiga saker, som vitlök... De trodde att min mormor skulle odla och så, så de köpte massor av frö etc... Så det blev ganska tung.

Var super missnöjd igår... Kopierade alla låtar för ultrastar, från min andre brors hårddisk till min äldste brors hårddisk. Hade tänkt att sjunga, men micen var fuckad som jag fick av min andre bror. Den sjöng av sig själv... Hoppas det inte är sådär längre, skulle dampa ihjäl mig... Ska försöka fixa den nu. Wish me good luck!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela