Meeimei

Klocka&Guitar Hero

Publicerad 2010-01-08 19:13:29 i SHOPPING/KLÄDER

Hajhaj!;P Pappa fixade min klocka igår (slut på batterier). Klockan är från Halmstad (tror jag) som Leon köpte till mig. När han kom hem från Halmstad så fick jag två presenter från honom! Alltså klockan och Guitar Hero III Legend of Heroes. Saknar Guitar Hero... Eftersom jag inte har spelat det ungefär på ett halvår!

Så här ser min "Gitarr" ut ;P


Det var jag, Monica, Quy, Sonja och Sofia som har "designat" den. Alltså klistra klistermärken. Kom inte ihåg när vi gjorde det. Det var i alla fall på någon lov.


Och klockan

Kommentarer

Postat av: Roberta

Publicerad 2010-01-08 20:07:58

nice xD

Myyyy... what are we gonna bake tomorrow :P you guys need to come hereee :P

Postat av: Roberta

Publicerad 2010-01-08 20:23:58

sv: how comes? O_O she still didnt msg you back?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela