Meeimei

25 Januari

Publicerad 2010-01-25 17:37:24 i Allmänt

MIN MOBIL ÄR DÖD

Min mobil "skrämde" mig... När min syslöjdlektion var slut så tog jag fram mobilen. Den var helt svart när jag tryckte på någon knapp så jag testade starta den för den kanske har stängts av. Men det gick inte...  När jag hade engelskalektion så förökte jag starta den hela tiden medans de pratade. Men den startades inte. Jag tryckte på knappen tills vi skulle läsa så jag la ner mobilen när vi läste. När vi har läst klart så testade jag. Gissa vad som hände? "MIRAKEL!" xd. Den startades men den stängdes av senare. För det var slut på batteri!>.< När jag kom till skolan så var det 50% kvar. Konstig att den stängdes av ;P. *viskar* Jag spelade Sonic >.<. Det var nog varför det var slut på batteri.
http://www.idealgadget.com/wp-content/images/2008/01/sony-w890i.png


Halt men roligt?


Idag så glömde jag gympaväskan igen>.<. Jag märke det när vi skulle ha gympalektion! (som vanligt >.<).
Så jag gick/åkte hem och hämtade den och jag kom försent>.<. Det var basketmatch på gympalektionen. Jag har faktiskt blivit aktivare på gympalektioner xd. Efter gympalektionen så gick Cindy hem på förväg för att plugga-__-. Så jag fick gå med "gänget". När jag gick två steg ner på trappan så märkte jag att jag gick fel väg! Alltså det var is på trappan. Så jag halkade och senare kom Keyria bakom mig och hon drog ner mig xd. Jag satt redan på trappan och halkade en steg ner till när hon drog mig. HAHAHAHHAHA, ganska roligt xd. Det gjorde inte så ont för mig. Men det gjorde säkert ont för Keyria. För hon "la" hela kroppen på trappan alltså hon rullade ner tror jag xd. Men i alla fall, synd för henne! xd

Det var det speciella som hade hänt idag. Denna inlägg är super lång xd. Idag kommer jag inte att blogga så mycket tror jag. För imorgon så har jag förhör på musik! Så hejdå!

PS VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG!;P

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-01-25 19:14:39

HAHAHAHAH XD STACKARS KEYRIA </3!!! XD HAHAHAHAHAH, LOOOLL, LÄNGSTA INLÄGGET EVER!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela