Meeimei

Snowboard

Publicerad 2009-12-21 23:50:14 i Allmänt

HAHAHAHAHHAHA! Min bror åkte verkligen!xd Gissa när han åkte? svar: Han åkte typ när det blev mörk (han ville säkert att ingen skulle se xd haha). Det som hände var att han RAMLADE hahahahha. Innan när vi var på fjällen så ramlade han oxå xd. Både när han åkte skidor och snowboard. Jag åker säkert bättre än honom (skidor inte snowboard xd) ;). Om ni inte förstår så kan ni läsa "den gamla" inlägget HÄR.

Nu chattar jag med mina vänner och ska äta clementin(mandarin) medans jag kollar på serie som är från hongkong.

Filmen heter A chip of the old block på engelska och på kanto heter det 巴不得爸爸.

Det är ganska sent nu. När ska ni sova?^^

Kommentarer

Postat av: Roberta

Publicerad 2009-12-22 13:03:22

HAHAHAHAHHAHAHA poor Quy :D is he hurt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela