Meeimei

ALERGISK-___-

Publicerad 2010-04-01 15:57:58 i Allmänt

Förut när jag duschade så testade jag tvätta med duschtvål eftersom jag var alergisk mot duschtvål innan och skulle se om jag fortfarande är det. Men efter en stund fick jag röda prickar på hela kroppen och så började det klias...
Varför är jag alergisk mot så många saker?! Som frukter som jag skulle vilja äta...
När jag var bebis så var jag inte alergisk mot äpple tror jag... eftersom jag har en bild på mig med en äpple i munnen. Men jag förstår inte varför det är så orättvist. Varför är några alergisk mot saker och andra inte?
Tycker ni inte att det är orättvist?! XD



Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2010-04-02 14:15:34

rösta gärna på min bikini? :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela