Meeimei

fpighasäldögkfö

Publicerad 2010-04-02 19:00:47 i Allmänt

HIHIHIHI! Gissa vad jag gjorde förut? ;P först spelade jag lite blockwars och sedan spelade vi (jag och fanny) dancing stage. Men vi spelade inte så länge...
Imorgon ska två av mina kompisar åka till sin faster i Finland. Jag hoppas att de kommer ha en trevlig resa!

RAWR! Jag har inte lust att göra mina hemspråkläxor! Hatar hemspråkläxa... Man skulle spela in ett ljud och göra i powerpoint. Fast jag tycker att det är skämit eftersom mitt röst är så fult>.<. Jag är oxå osäker på hur jag ska göra... För jag är absolut inte bra på att använda Poweroint!

JAG LÄNGTAR TILLS MONICA OCH SONJA KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-04-02 19:32:13

Det är bra att du längtar. Fortsätt längta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela