Meeimei

HAHAHAHAHHAHA >.<

Publicerad 2010-12-21 12:24:17 i Allmänt

"GODMORGON"!

HADE STÄDAT HUSET IDAG! KOLLA VAD JAG ÄR SNÄLL OCH HJÄLPER MAMMA... HEHE XD. Just nu bakar hon banh bao (?) så jag hjälper henne att klippa ugnspapper. Ska oxå försöka hjälpa henne baka sen, hoho. Ska dra och äta bonh jiu (?), asså... Det är mina påhittiga stavning... Så rätta gärna mig XD.

OBS... Hade glömt att säga svaret igår om julklappen... Men ni får svaret ikväll, hoho :).
UPDATE: VI TAR DET PÅ JULAFTON ISTÄLLET :D.

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-12-21 14:06:25

Åhhh :D spara åt mig xD?!

Postat av: Suri

Publicerad 2010-12-21 23:33:47

Senare kommer du att säga "vi tar det på nyår istället" :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela