Meeimei

2 februari

Publicerad 2010-02-02 16:29:38 i Allmänt

Salut!(hej på franska)

Idag så kom inte musikläraren så vi fick ha två svenska lektioner! BORING. Men vi åkte pulka på första svenska lektion så det var inte så tråkigt. Jag och Cindy åkte inte. Jag ville åka fast orkade inte >.<.

Snart är det Sportlov och kineisk nyår! OMG så glad >.<. Men innan det så har jag två prov, franska prov och SO prov! HATAR PROV!
På lovet så måste jag åka skridskor! MÅSTE!
Mamma har inte kommit hem än. Vi ska göra sui cao när hon är hemma. Idag fick vi jätte många nya ord på franska :( och vi ska ha prov snart.
Just det! Idag är det Sams födelsedag, glömde säga grattis till honom ;P.
Sonja åker skidor med sin klass idag. Vill oxå åka! Jag kom ihåg, första gången när jag och Sonja åkte så vågade hon inte xd. HAHAHAHAHAH! Hon åkte typ aldrig xd. Sån fegis är hon ;P.

Bloggar när jag har något att blogga om, Ciao!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-02 17:17:42

svar: kul att du vill vara med :)

Postat av: Sonja

Publicerad 2010-02-02 19:04:40

Jag åkte längdskidor idag >.<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela