Meeimei

4 februari

Publicerad 2010-02-04 17:23:35 i Allmänt

Hejsan! Imorgon har jag NO muntlig förhör tror jag det var. Idag har dagen varit OK xd. Våran gympalärare kom inte idag så åttornas lärare fick ha oss. Han är faktiskt grym xd. De flesta lärare som vi har kan inte uttala alla namn helt rätt... Och han kunde! Grymt vah?xD
Det blir nog träningsvärk imorgon :'(.
Idag efter hemspråket så var det en skit snygg utsickt! Det var granar med snö på sedan är hälften av den röd! Coolt vah? Ni får se bilden när jag kan lägga in bilder ;P. Det är nog solnedgången som lyser på de (eller hur säger man?:P).
Nu ska jag gå och duscha. Bloggar när jag har lust :D.

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-06 09:50:59

Du visade aldrig bilden!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela