Meeimei

BÅDA

Publicerad 2010-02-02 20:25:10 i MAT

Vi har gjort båda sorters av sui cao. Först gjorde vi den med soppan. Det blev inte så gott >.<. Och den andra sorten av sui cao håller på att steka nu.
Sui cao med soppa har vi inte gjort innan men den andra sorten som man steker har vi gjort. Den med sopppan var inte så gott xd. Men jag är säker på att den som man steker är mycket godare! Fast denna gången så använder vi en annan recept så jag vet inte ;P. Men HOPPAS att den är mycket godare!
Mamma ska göra en sort "dessert" oxå! (Eller säger man sötsoppa(?) om man översätter direkt på kanto så blir det söt vatten xd).
Jag kan inte googla på det för att jag inte kan skriva på kanto och mamma vet inte vad det heter på vietnamesiska. Så det blir ingen bild på den.


Stekt sui cao

DET BLEV INTE GOTT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-02 22:16:31

lol.... de likna cao zi

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-03 14:19:00

Jag har utsett finalister i Veckans blogg på min blogg. Tyvärr är du inte någon av finalisterna.

Det blir förstås mer Veckans blogg, det blir en andra chans för er som inte är med bland finalisterna! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-07 12:08:50

vem bry sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela