Meeimei

:O

Publicerad 2010-02-20 12:19:58 i Allmänt

GODMORNING!:O
(:O=gäspar) första gången jag vaknar tidigare än mamma på lovet xD.

Igår så tänkte vi spela blockwars hela dagen, men min bror och hans kompisar kom hem och hämtade snowboarden. Då förstod man att de ska åka snowboard så vi hängde med för att se hur det gick XD.
Först åkte min bror fast det gick inte eftersom det var för mycket snö. Så en av hans kompisar testade åka utan skor! HAHAHAHAHHAHA. Hans fötter är inte lika stor... Det var samma problem. Han följde linjet och det gick men sen åker han in till där som är fullt med snö...
Vi stack hem efter han har åkt. Juste! glömde nästan en rolig sak xd. Micke sprang ner från backen och ramlade så han rullade ner XD, HAHAHHAHAHA.

Efter det gick vi hem och tänkte spela blockwars tillsammans. MEN min bror kom hem så Sonja hade ingen dator.
Vi skrev till Micke på msn att han skulle komma fast han svarade inte. Senare sa min bror till mig att skriva: Min bror ska hjälpa dig en sak (tror jag det var) och efter några minuter kom han xd.
Sen skypade min bror med hans kompis så jag frågade de om de ville spela blockwars men han ba "vad fan är blockwars?" då sa min bror tetris blablalba...
Efter sa hans kompis något att han inte kan sånna spel som mahjong m.m. Då sa min bror att Mahjong är skit rolig och sånt så vi spelade det på facebook. Men hans kompis trodde att vi menade såndära mahjong i sån pyramid eller något sånt så han kunde inte så bra. Brorsan förklarade medans han seplade xD. En av de som spelade med oss tyckte att han spelade för segt så han stack XD. Det hände om och om...
Jag fick bra kort och jag skulle ha vunnit för länge sedan fast den var cp så jag stängde av den och sa till min bror att vi gör en ny bord men han ville inte så jag gick in till samma bord igen men så började det cpa sig och lagga så jag stängde av det och spelade blockwars istället. Senare stack Sonja hem så resten stack XD.

När jag var hemma så kollade de på en film så jag kollade med de (Leon, mamma, mormor och pappa). Filmen är super lång så vi sov klockan två.

Kommentarer

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-20 12:30:00

:o Din LÄNGSTA inlägg!!!! HAHAHAHH XD, kan se mig scenen på micke xD!!!!! HAHHAAHHAHAHHAHAH XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela