Meeimei

STOPP

Publicerad 2010-02-01 18:10:12 i MAT

Idag när jag skulle hem från skolan så såg jag spårvagnen (jag var typ på trappan). Jag gick och gick och undrade varför spårvagnen inte åkte.
När jag var i backen så såg jag en man springa då tänkte jag oxå springa men jag orkade inte. Han hann. MEN! han sprang för onödan xd. Alla i vagnen fick gå av och vänta på den andra vagnen. Det var alltså stopp i Teleskopgatan.

Ni vet, på lördags så sa jag att vi kanske skulle göra sui cao. Men vi gjorde inte det så vi ska göra det idag :D. Mamma gick och hämtade Isabella så vi ska göra när hon har kommit hem. Nu måste jag diska innan mamma kommer hem -___-.

Just det! Vi ska bara göra den med soppa idag. Ska göra det en annan gång. OMG! Jag tror att jag hör Isabellas röst >.<. Måste gå nu. Hejdå!


Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2010-02-01 18:52:55

Sv : Nej bara 20 kr

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-03 16:58:22

Jag fick stå i allhellgona -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela