Meeimei

YOOYOOYO!

Publicerad 2010-02-22 17:52:19 i Allmänt

YOO! Idag var dagen som vanligt typ. Det sämsta var att några av mina klasskompisar tog mina saker så jag fick jaga efter de-____- och att jag fick promenera till skolan bara för att det var förseningar och jag missade den som kom... Först tänkte jag itne springa för jag kommer säkert itne hinna men sen såg jag att det var många som gick av så jag sprang men hann ändå inte -.-.
På morgonen var det jätte kallt!
Det var ingen gympa idag för sandeklevshallen var stängd pga rasrisk. Så vi fick vara i klassrummet och köra en lek. Det var roligt och jag skrattade ganska mycket XD.
På fredag kommer vi att ha engelska prov :'(.
HATAR SPÅRVAGNS FÖRSENINGAR OCH PROV!

Isabella är här!:D

När Isabella inte släppte mig :)

Kommentarer

Postat av: Nickey

Publicerad 2010-02-22 18:46:37

Vad jobbigt att behöva promenera till skolan i denna kylan..

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-02-22 19:20:43

Hahaha, xD, du menar diagnos ;P?

Postat av: Sonja

Publicerad 2010-02-25 18:30:10

Då var jag faktiskt sjuk och hade feber ! >.<

Postat av: Ka

Publicerad 2010-02-25 19:45:30

aha, haha ok :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela