Meeimei

:(

Publicerad 2010-01-06 12:57:01 i hår?

Godmorgon! "Igår" så gjorde jag inte som jag sa... Jag tror att jag sov typ kl 3. Jag spelade!*NO LIFE* xd.
Men aja... Jag drömde en super bra dröm :$ haha xd (kommer inte berätta;)). Jag fick en "stor" finne på min panna vid "kanten". Det gör skit ont när jag rör den! När jag vaknade så råkade jag slå mig på väggen. Det kom exakt på finnen! Kan du fatta hur ont det gör?! :'( Innan så har jag fått en vid näsan fast inte lika stor >.>. Idag så ska mamma lära mig göra en frisyr på filmen som vi kollade. SPÄNNANDE! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Postat av: Roberta

Publicerad 2010-01-06 13:09:09

cool youre gonna cut your hair again? :o

Postat av: Donkey

Publicerad 2010-01-06 18:52:24

AHAHAHAAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela