Meeimei

Hos sonja :)

Publicerad 2010-05-14 14:14:57 i Allmänt

Heejhej!:D Hur mår ni? Själv mår jag bra :D. Har ni haft roligt på lovet? Jag är hos Sonja just nu. På onsdags kom hon och morbrorn hem till mig för att hämta mig till henne;P. Sov såklart över...
Tänkte egentligen åka hem idag men hon där grisen ville att jag ska sova över en dag till... Så jag ska hem imorgon. Sonjas pappa kan baka/göra pizza så han ska göra det idag :D (Säger man baka pizza eller göra??).
Imorgon har min lilla kusin Henry kalas så Sonja och de ska oxå till Bergsjön imorgon.

Igår bakade vi morotskaka :D. Det var faktiskt första gången jag smakade på morotskaka XD. Min moster (Sonjas mamma) säger att varje gång Sonja bakar så misslyckas hon. Kakorna som Sonja brukar baka blev nämligen för sött... Och det var Sonja som bakade kakan igår så den blev nämligen också för SÖT! Alltså, hon tillsatte sockret :D. Hon kommer döda mig efter det hära inlägget nu... Byebye! Hoppas vi ses senare....

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-14 18:56:56

sv: det är fint med mig med :D

görs ikväll? kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-16 08:22:02

sv: ååh .. haha lät gött, älskar kalas mat :D

ha en fin söndag <3

Postat av: Sagha

Publicerad 2010-05-19 17:47:10

Okej:D

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-19 22:12:38

allt bra idag ¨?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela